W świecie sprzedaży call center zmagamy się z wieloma przeciwnościami, z wieloma obiekcjami:
„Muszę to jeszcze przemyśleć”
„Muszę się zastanowić”
„Muszę zapytać żonę”
„Muszę oszczędzać pieniądze”
„Muszę kończyć”
„Muszę lecieć, przepraszam”
„Muszę kupić coś innego”
„Muszę najpierw wyzdrowieć”
„Muszę zabrać się za pracę”
Można by wymieniać w nieskończoność pisząc o tym, jak klient zbywa nas, jak nam odmawia, jak próbuje się wyłgać z rozmowy, jak odbija piłkę. Ale nie tędy droga by narzekać, pławić się w smutku i goryczy, tylko zacząć UCZYĆ SIĘ pracować z klientem bez lęku, strachu i impulsywnej odpowiedzi: „Dobrze, rozumiem, dziękuję do widzenia”. OBIEKCJA TO OTWARTA FURTKA DO NEGOCJACJI a nie szansa na powiedzenie: „uff, jak dobrze, że tę rozmowę mam za sobą..”
Przeczytaliśmy na ten temat mnóstwo książek i publikacji, ale nikt nie zagwarantował nam i nie dał na tacy KONKRETNEJ, JEDNEJ METODY.
Ja też nie daję JEDNEJ RECEPTY, ponieważ takiej nie ma ze względu na to, iż PROCES SPRZEDAŻY jest ruchomy, zmienny, uzależniony od sytuacji gospodarczej, osobistej więc jedyną metodą i jedyną receptą jest METODA CZYTANIA EMOCJI z tonu głosu.
DAJĘ CI gotowy model tele- warsztatu: BOOSTER BASIC, BOOSTER PREMIUM, BOOSTER GOLD, który uczy i rozwija w praktyce ROKUJĄCEJ sprzedaży telefonicznej, SZUKANIA MOŻLIWOŚCI WZMOCNIENIA RELACJI z klientem w trakcie cold calla.
Podczas szkolenia „Tele – booster” poznasz wskazówki, porady, gotowe frazy do klienta, cechy osobowościowe klientów, pytania doprecyzowujące, GROW, metodę 3xtak i sposoby radzenia sobie z obiekcjami i wiele innych warsztatów, o których przeczytasz poniżej. Możesz skorzystać ze szkolenia w formie: