
Szkolenia sprzedażowe, szkolenia z komunikacji, szkolenia z rekrutacji, zarządzanie zmianą przez coaching
Gdy poszukujesz szkolenia dla swojego zespołu na pewno zwracasz uwagę program szkolenia, zewnętrzne rekomendacje oraz cenę za szkolenie sprzedażowe. Oczywiście to wszystko jest bardzo ważne, ale najważniejsze jest użyteczność szkolenia w praktyce. W sieci znajdziesz mnóstwo haseł w stylu: „Sprzedawaj skutecznie”, „osiągaj najlepsze wyniki dzięki moim metodom”, „zarobisz więcej dzięki moim szkoleniom” , jednak czy te hasła są wiarygodne w kontakcie pomiędzy Tobą a firmą szkoleniową, z której oferty chcesz skorzystać? Oczywiście, że nie! Nie usłyszysz ode mnie tego typu ogólników, które niczego nie wnoszą do życia handlowego.
Handlem steruje realna obsługa klienta, dlatego ja uczę realnej komunikacji zespołowej, realnie dobieram pracowników do zespołu w procesie rekrutacji poprzez facet5 lub innego rodzaju badanie typu osobowości, realnie rozmawiam o sprzedaży, analizując przykłady z doświadczenia z życia klienta lub swojego, nie zagwarantuję Ci 100% skuteczności, ale gwarantuję, że Twoi pracownicy lub Ty jako doradca klienta, będziesz wiedział, co robić po szkoleniu by zbliżyć się do realizacji swojego celu. Nikt nie da Ci gotowej recepty, ale ja dam Ci realne podpowiedzi i narzędzia, które usprawnią Twoją pracę, a usystematyzowanie Twojej pracy sprawi, że w końcu ze spokojem będziesz mógł sprzedawać lub zarządzać sprzedażą.
Mam na myśli takie narzędzia jak: Metoda ABC, Matryca Eisenhowera, Kwadrat komunikacyjny Von Thuna, Joker, Siatka celów, GROW, FUO-FUKO-FUK, techniki aktywnego słuchania, techniki asertywności, psychologiczne techniki sprzedaży i wiele innych, które poznasz korzystając z mojej oferty.
Szkolenia stacjonarne, które mogę przeprowadzić dotyczą:
-procesu budowania zdrowej relacji z klientem,
-opieki posprzedażowej,
-radzenia sobie z obiekcjami klientów,
-znajomości typów osobowości,
-komunikacji interpersonalnej oraz komunikacji zespołowej,
-podnoszenia wskaźników KPI ( na podstawie ankiet i wyników, które dostarczysz przed szkoleniem)
-podnoszenia pewności siebie w obsłudze klienta,
-stosowania pytań otwartych,
-stosowania coachingu w relacji z zespołem oraz klientam,
-stosowania miękkich narzędzi w procesie rozwoju pracownika,
-skutecznej rekrutacji doradcy handlowego czy kierowników handlowych,
-organizowania czasu pracy pracownika.
Przed każdym szkoleniem, proszę zespół lub doradcę, który korzysta z mojego szkolenia o wypełnienie ankiety. Ankieta dotyczy problemów, które pojawiają się w zespole jeśli chodzi o sprzedaż, komunikację, efektywność. Szkolenie jest przygotowywane w oparciu o odpowiedzi. Bazuję zatem na realnych problemach, które pojawiają się w zespole czy w sprzedaży. Inne firmy szkoleniowe posiadają szablony ofert, które masowo kierują do zainteresowanych, natomiast w moim przypadku liczy się realna POTRZEBA i w oparciu o nią SZYJĘ NA MIARĘ szkolenie sprzedażowe, rekrutacyjne, komunikacyjne, coachingowe.