Ale najpierw korzyści wynikające z powyższego TELE-BOOSTERA (szkolenia sprzedażowego dla call center) 🙂
- Rozwój umiejętności: dzięki intensywnemu programowi szkoleniowemu uczestnicy zyskają zaawansowane umiejętności sprzedażowe, które pomogą im skutecznie radzić sobie z różnymi wyzwaniami w kontaktach z klientami.
- Wsparcie merytoryczne: oferujemy opiekę merytoryczną po szkoleniu, co pozwoli Twoim pracownikom na ciągły rozwój i doskonalenie swoich umiejętności.
- Mentoring sprzedażowy: nasz program obejmuje mentoring sprzedażowy, co oznacza, że Twoi pracownicy będą mieli wsparcie w rozwiązywaniu trudnych sytuacji, takich jak reklamacje czy stresujące sytuacje, co przyczyni się do podniesienia jakości obsługi klienta.
- Certyfikaty i nagrody: uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia, co może być dodatkowym bodźcem motywacyjnym i poczuciem, że firma w której pracują dba o ich rozwój kompetencyjny.
- Webinary z ekspertami: darmowe webinary z praktykami call center umożliwią Twoim pracownikom dalszy rozwój poprzez dostęp do najnowszych trendów i praktyk w branży.
- Ewaluacja i feedback: zapewniamy kompleksową ewaluację zespołu oraz indywidualny feedback, co pomoże zidentyfikować mocne strony i obszary do poprawy, przyczyniając się do dalszego doskonalenia pracy zespołu.
Mnóstwo gier zespołowych, scenek, rozmów, analiz, stworzenie modelu sprzedażowego szytego na miarę Waszych klientów, a to wszystko za niewielką inwestycję, dzięki której zwiększysz szanse na rozwój swojej sprzedaży, zrobisz sobie koszty, zyskasz nowych klientów i aprobatę pracowników.
Dostępne najbliższe terminy to:
5.06, 19.06, 18.05
Dalsze terminy do uzgodnienia w rozmowie telefonicznej.