BOOSTER GOLD,
Inwestycja na osobę 900 zł netto
- „Boostowanie obiekcji”, czyli wzmocnienie językowe w dążeniu do przekucia oporu w akceptację transakcji, (warsztat) 1h
- „Haki na uwagę” – czyli jak zacząć rozmowę z klientem, by nie rzucił słuchawką? (warsztat) 1h
- „Kotwiczenie” – czyli „boost na koncentrację klienta (parafrazowanie korzyści wynikających z zakupu usługi).- (warsztat) 1h
- „Otoczeni przez idiotów”- czyli o tym kim są nasi klienci- radzenie sobie z określonymi typami osobowości (warsztat) 1h
- „Poszukiwanie klientów” – czyli o tym jakich metod używać w poszukiwaniu potencjalnych klientów i gdzie ich szukać? (warsztat social media, baza firm, google, chatgpt) 1h
- „Coaching klienta-GROW, czyli prowadzenie rozmowy przez pytania (klient sam dochodzi do sedna, że potrzebuje usługi) –(warsztat) 1h
- „Linie perswazji”- trening call center z zasadami Cialdiniego 1h
- Warsztat podsumowujący: scenka telefoniczna (fizyczny telefon do klientów, informacja zwrotna, co poszło nie tak, a co warto kontynuować, wspólne wnioski) 1h
W pakiecie otrzymujesz: 8 warsztatów 8 h związanych ze sprzedażą NIEOCZYWISTĄ, opiekę merytoryczną po szkoleniu w czasie 6 miesięcy po szkoleniu, mentoring sprzedażowy, czyli pomoc w razie „pożarów” (reklamacji, sytuacji stresujących) w ciągu 6 miesiący po szkoleniu, certyfikat po szkoleniu dla każdego uczestnika, 2 darmowe webinary z 3 trenerami praktykami call center (Team leaderzy) na żywo w ciągu 6 miesięcy od zakończenia szkolenia „ Motywy zakupowe klientów call center” oraz wybrany temat przez Państwa do indywidualnego opracowania, ewaluację „żywo”, czyli całodniowy assesnment teamu i końcowy feedback dla zespołu i kierownika, co jeszcze można poprawić, bieżące konsultacje w ciągu assesnmentu.